• Pealeht
  • Tehtud tööd
  • Pood
    Alkohoolsed joogidAutoSahverKoduLasteleTähtpäevaks
  • Trükikoda
  • Tagasiside
  • Meist
  • Blogi
Menüü
eas
ostukorv
  • EN
  • FI
  • LV
  • RU

Visiitkaardid aitavad head esmamuljet luua

Kindlasti ei kahtle keegi selles, et hea esmamulje loomine on oluline. Tutvuse alguses tehtud vigade parandamine võib võtta päris kaua. Ent kas sa tead kui kiirest see esmamulje kujuneb? Olgugi, et erinevad allikad nimetavad erinevaid numbreid, võib julgelt öelda, et esmamulje tekib vaid 7-10 sekundiga!

See võib kõlada uskumatuna, kuid just nii vähe aega kulub meil selleks, et kellestki oma esimene mulje luua. Ka äripartneritega kohtudes tuleb seega olla valmis juba kohtumise esimesteks sekunditeks ning siinkohal tulevad appi professionaalsed visiitkaardid.

visiitkaart-marsan-meist

Millised peaksid professionaalsed visiitkaardid olema?

Seega on siililegi selge, et visiitkaardid peavad toetama esimesel kohtumisel tekkivat head muljet. Erinevalt levinud arusaamadest ei ole visiitkaart lihtsalt kaardike kontaktandmetega, vaid sealgi kehtivad üpris kindlad põhitõed. Toome siinkohal ära kolm üldist reeglit, millega peaks iga visiitkaardi kujundamisel arvestama.

  1. Kõige olulisemad andmed. Võib tekkida kiusatus kaardile võimalikult palju andmeid mahutada, kuid piirduma peaks olulisimaga! Ei maksa sinna lisada oma CV-d või sotsiaalmeedia profiilide aadresse!
  2. Hoia professionaalset stiili. Naljakad fondid võivad küll esialgu efektsed näida, kuid hea esmamulje tagab pigem selge ja loetav kaart. Värvi võib lisada ettevõtte või asutuse logoga.
  3. Kvaliteetne trükk. Ei tasuks ka alahinnata kaardi käes hoidmisest saadavat elamust. Kaasaegses trükikojas valminud kvaliteetsel paberil olev visiitkaart aitab juba iseenesest teistele sisendada, et sinuga tasub arvestada.

Neid nõuandeid järgides võid olla kindel, et visiitkaart aitab tekitada hea esmamulje. Ent kui soovid saadava kasu järgmisele tasemele viia, siis lisa kaardile kutse tegevusele (Call to Action). Tegemist on internetiturunduse terminiga, mis tähistab inimese millegi tegemisele suunamist. Visiitkaardil võib selleks olla näiteks nõuande jagamine või allahindluse pakkumine. See on hea võimalus lisada 17. sajandi traditsioonile 21. sajandi hõngu!

Oleme valmis ka kõige suuremateks väljakutseteks!

Kleebisveebist.ee kasutab visiitkaartide printimiseks samasugust seadet, mida kasutatakse presidendi kantseleis kutsete, visiitkaartide jmt trükiste tegemiseks. Seega võib olla kindel, et saame veel ühes valdkonnas oma klientidele parimat kvaliteeti pakkuda.

Visiitkaartidele ei ole Kleebisveebist.ee veebilehel valmis malle – rõhuta oma ainulaadsust ja kavanda oma visiitkaardid ise! Kui aga tehnilisi oskusi või vahendeid napib, võta meiega julgelt ühendust – ootame sinu e-kirja aadressile mariliis@marsanprint.ee või telefonikõnet numbrile 51 903 092.

eas

©2018 Marsan Print OÜ / info@kleebisveebist.ee

Müügitingimused