• Pealeht
  • Tehtud tööd
  • Pood
    Alkohoolsed joogidAutoSahverKoduLasteleTähtpäevaks
  • Trükikoda
  • Tagasiside
  • Meist
  • Blogi
Menüü
eas
ostukorv
  • EN
  • FI
  • LV
  • RU

6 näpunäidet selleks, et sinu poster silma paistaks

Kõik meid ümbritsev on täis plakateid ja postreid ning isegi väiksemates maakohtades kohtad siin-seal vähemalt mõnda postrit. Need meist, kellel on mõne ürituse tarbeks olnud vaja postrit luua, on neid meid ümbritsevaid plakateid kindlasti teraselt uurinud. Võib tunduda, et kõik see on professionaalide töö ja ise ei ole midagi võimalik ära teha. Ent see on vale – mõnede lihtsate soovituste järgimisel saab igaüks hakkama suurepärase postri kavandamisega. Kõik saab alguse pealehakkamisest.

 

Mõni hea soovitus ja poster justkui kujundab end ise

Olgu sinu kujundatav poster mõeldud mõne kohaliku ürituse, keskmise suurusega kokkutuleku või suuremat kogukonda hõlmava sündmuse jaoks – nõudmiste osas ei tohiks järeleandmisi teha ühelgi juhul. Kui aga tunned, et soovid enne disainimisega alustamist end kindlamini tunda, siis oleme just sinu jaoks pannud kokku valiku disainiekspertide päevakajalistest soovitustest postrite loomiseks.

  • Selgus kaugelt vaadates. Kindlasti on kiusatus lisada suurele postrile hulganisti väiksemat teksti, kuid põhiline teave peaks siiski olema ka kaugelt lihtsasti loetav.
  • Kontrastsus. Osaliselt kattub see eelnevaga, kuid tegemist on olulise aspektiga! Veendu, et kõik postri osad on hästi loetavad ja sageli aitavad siinkohal julged valikud värvide ning kirjatüüpide osas.
  • Üks disainielement. Kui plaanid oma postril kasutada pilte, siis enamik spetsialiste soovitab kasutada vaid ühte selgesti silma hakkavat ja domineerivat fotot või kujundit.
  • Jäta ruumi. Ära topi postrit paksult teksti täis. Palju mõjusam on piisava tühja ruumiga poster, millelt hakkab hästi silma konkreetne sõnum.
  • Ümbrus. See punkt ei ole otseselt seotud postri endaga ja väga sageli selle peale ei mõelda. Kas tead, kuhu sinu poster üles läheb? Taust võib postril oleva info selgusele nii kaasa aidata kui ka asja halvemaks muuta.
  • CTA. Seda turunduse vallast pärit lahendust (call to action ehk kutse millegi tegemisele) rakendatakse pigem internetis. Ent miks mitte püüda inimesi ka postrite abil rohkem kaasata? Tänapäeval ei ole mingi probleem QR-koodi lisamine või lihtsalt ürituse Facebooki lehele kutsumine mõnda soodustust pakkudes.

Kujundus pole kõik – ka trükitehnika loeb

Väga hea kujundusega poster ei pruugi nii hästi tööle hakata kui teostus on kehv. Kvaliteetsele materjalile tasemel tehnikaga trükitud plakat tõmbab kindlasti rohkem tähelepanu. Kleebisveebist.ee meeskonna eesmärk on sinu projektidele just sellise lisandväärtuse pakkumine. Võta meiega ühendust ja soovi korral anname nõu ka erinevate lahenduste osas.

eas

©2018 Marsan Print OÜ / info@kleebisveebist.ee

Müügitingimused